Vrienden Loterij

Het ROM-koor heeft een samenwerking met de VriendenLoterij. De VriendenLoterij helpt ons bij het realiseren van onze doelen en projecten. Elke kwartaal ontvangen wij namelijk inkomsten vanuit de loten die voor ons koor meespelen in de VriendenLoterij.

Over de Vriendenloterij

De VriendenLoterij is een non-profit organisatie, opgericht om structureel geld in te zamelen voor goede doelen in Nederland. De VriendenLoterij steunt goede doelen, culturele instellingen én ruim 3.500 clubs, verenigingen en stichtingen in Nederland.

Meer weten? Ga naar www.vriendenloterij.nl.

Beleef meer met de VIP-KAART

Als VriendenLoterij deelnemer kun je met de VIP-KAART door heel Nederland iets beleven. Je kunt gratis naar ruim 135 musea, je krijgt tot 50% korting bij theaters, bioscopen, dierenparken en kastelen in heel Nederland én kans om exclusieve evenementen te bezoeken.

Bekijk het hele aanbod per provincie, per genre of laat je inspireren. Ga naar www.vriendenloterij.nl/vipkaart

Meespelen voor het ROM-koor?

Wil je meespelen bij de VriendenLoterij en tegelijkertijd ons koor steunen? Dat kan bij de VriendenLoterij.

Meedoen is heel makkelijk: koop één of meerdere loten en geef daarbij aan dat je voor ROM-koor mee wilt spelen. Van jouw lot gaat de 40 procent direct naar ons koor. Een lot dat een jaar lang meespeelt in de VriendenLoterij, levert ons ca. €90 op.

Speel je al mee met de VriendenLoterij en wil jij ook het ROM-koor steunen? Het is ook mogelijk om het goede doel bij je huidige lot of loten te wijzigen door te bellen met de Ledenservice van de VriendenLoterij via 088 – 020 1020. Zij zijn bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 09.00 uur tot 21.00 uur. Op zaterdag zijn zij telefonisch bereikbaar tussen 09.30 uur en 16.00 uur. Ons clubnummer is 300541.

Laat je horen!

Heb je een vraag of wil je ook lid worden?